Як обміняти чи повернути товар, куплений у шоурумі FashionMix чи онлайн, в офіційному інтернет-магазині?
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 календарних днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів", за умови збереження цілісності упаковки, оригінальності товару, а також чеків, гарантійних талонів, інструкцій з експлуатації, виданих при купівлі. Товар, який був у використанні, не зберіг свій товарний вигляд та споживчі властивості, обміну та поверненню не підлягає.
Відповідно до статті 9. Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, у таких випадках:
Відповідно до Статті 8. Закону України "Про захист прав споживачів", покупець має право на безкоштовне повернення або обмін товару з дефектами у встановлений законодавством термін.
Якщо при отриманні товару у відділенні пошти або у присутності кур'єра при огляді товару виявлено дефекти, ви можете повернути або обміняти отриману продукцію. В даному випадку доставка оплачується за наш рахунок. Повернення має здійснюватися в оригінальній упаковці, із збереженням товарних бірок, чека про купівлю та документа про доставку товару.
Повний та актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів є доступним за посиланням.
Якщо під час обміну аналогічного товару немає, покупець може:
Зворотну пересилку оплачує покупець згідно з тарифами "Нової Пошти". Зверніть увагу, що менеджери FashionMix не приймають повернення, надіслані у статусі "накладний платіж", або за рахунок отримувача. Ми також не приймаємо повернення або обміну товару за відсутності оригінальної упаковки товару.
При поверненні покупцю надсилають суму, виплачену в день покупки товару. Повернення коштів здійснюється протягом 7-14 днів з моменту фактичного отримання товару та підтвердження відсутності дефектів та інших порушень гарантійних зобов'язань з боку покупця. Ми робимо повернення з вирахуванням витрат на доставку та переказ коштів.
Зверніть увагу, що товари у процесі пересилки знаходяться під вашою відповідальністю. Ми рекомендуємо зберігати чеки, видані поштовою або кур'єрською службою та використовувати послуги страхування товарів.